WELCOME


Friday, October 7, 2011

..::kamu...::..

Helaian ini utkmu..
kutahu kau tak tahu kewujudan aku disini
dan kutahu suatu hari nnt kau akn tahu..
mungkin  tibe saatnya nya aku sendri tak pasti
adakah aku masih wujud disisi kamu..di dunia ini...

Kamu...
sungguh indah pemberian ini
kau hadir tika aku terluka
kamu membuatkan aku lupa akan dia
aku bahagia...bahagia..dan bahagia...terima kasih cinta...

Kamu...
tiada yg kekal di dunia ini
aku masih boleh mgukir syuman utkmu setiap hari
tanpa kau sedari aku semakin jauh akan meninggalkan dirimu
aku akan pergi ....meninggalkan kamu sendri...

jauh di sudut hati
tak akan ingin melangkah sejengkal pun dari kamu
adakah aku mampu menahannya..??
Oh Tuhan....berikan keajaibanMu..
dia masih perlukan aku di sini..

Kamu....
aku bahagia mengenali kamu,
dalam kepedihan kelukaan semalam
aku bangkit utk kamu..dalam kepayahan 
kau berikan aku kesempatan utk jatuh cnta skali lagi...

Kamu...kau insan terindah pernah kumiliki
kau berikan aku senyuman, kau berikan aku ketenangan tiap kali dlm ketakutan
tiap kali aku sedang kepenatan,  saat aku kebimbangan...
hanya dirimu yg buatku lebih baik....

kamu....
seandainya aku sudah tiada lagi
ku ingin kau tahu..aku tak prnah mungkiri janji kita
aku akn sntiasa ada utk kamu
disisi kamu walau kita didunia berbeza..
hanya doa kuperlukan....dri insan yg sangat kusayangi....

kuakui ku cntakn kamu...namun..hakikat dunia....
yg dtg pasti akan pergi...yg ada tetap akan pergi...
teruskan lah cari kebahagiaan itu tanpa diri ini..
kupasti ada yg menantimu lebih baik dr diri ini...
terima kasih cinta..... 
....................................................................

No comments:

Post a Comment