WELCOME


Thursday, October 20, 2011

~peRasaan dan PersOALan~..


What in my feeling rite now?? i dont know what i am thinking about....bout me?, bout u?, bout her?, bout them?, about us????...bout every all one.......ikutkan hati aku xnak fikir dan terus berfikir. Bukan melarikan diri dari masalah, tp hanya memberi ruang utk kite fikir apakah yg perlu kite lakukan dan terbaik tuk kite..do u have another way to go out from this??

persoalan?...let's sit n look...what happen to us??bkn utk mcri salah atau cari siapa yg bsalah...salah aku..salah kau..salah dia..salah mereka???emm..persoalan..aku sndri tak tau mjwpnnye. jgn desak aku utk mjawab..jgn paksa aku buat kptsan coz u also not have any answer for that.. kita terasa senang bile ssorg mbawa harapan kpd kite, kemudian perasaan jd sgt2 sakit bile ssorg itu mengkhianatinya...u can feel what i feel that ??? "yes..i am still have that's feeling....remember it..."..


No comments:

Post a Comment